Gebruikte Valkyrie/F6C onderdelen

Plaats reactie
warbol

Gebruikte Valkyrie/F6C onderdelen

Bericht door warbol » wo 07 feb 2018, 14:42

Tip voor alle forumleden: sinds kort heeft Motoport Echt (dus in Echt NL) een behoorlijk grote voorraad goede gebruikte Valkyrie onderdelen.
Bijv. -origineel stuur, tank (zwart), voor- en achterspatbord, originele uitlaten, complete carburateurset en nog veel meer (teveel om op te noemen)
Dus als je iets zoekt kun je altijd eens contact opnemen via 0475-485300 of via hun website.
Valkaholic 33943

warbol

Re: Gebruikte Valkyrie/F6C onderdelen Nog niet beschikbaar!

Bericht door warbol » do 08 feb 2018, 14:13

Beste forumleden.
Blijkbaar was ik te snel met het bericht over de gebruikte valkyrie onderdelen.
Motoport Echt verzoekt jullie om nog geen aanvragen over de gebruikte valkyrie onderdelen te doen.
De onderdelen blijken nog niet gecatalogiseerd te zijn, zij kunnen aanvragen daarvoor daarom nog niet behandelen.
Motoport Echt zal terzijnertijd laten weten wanneer dat mogelijk is.
Mijn excuses voor het ongemak.
Valkaholic 33943

warbol

Re: Gebruikte Valkyrie/F6C onderdelen

Bericht door warbol » do 08 feb 2018, 22:59

Zover ik weet is rood er niet bij.
Tank en achterspatbord zijn zwart, voorspatbord is blauw/creme.
Ik weet niet of de zijkappen er zijn.
Valkaholic 33943

F-six

Bericht door F-six » vr 09 feb 2018, 19:04

Op Marktplaats staat een setje. Wel rood, maar vermoedelijk niet het rood dat je zoekt.

F-six

Bericht door F-six » vr 09 feb 2018, 20:27

Laat je ze toch spuiten? Wat zou dat kosten, nog eens 100 euro? Ik heb een paar jaar geleden een Interstate tank laten uitdeuken en in twee kleuren laten spuiten (zwart/zilver), totale kosten 400 euro.

Edit: ik heb even op Ebay gekeken en de prijs is minimaal 100 euro per stuk. Maar dan komt er nog eens 40 euro aan verzendkosten bij. En invoerrechten en btw. Per stuk. En dan moet je nog wachten totdat de juiste kleur voorbij komt. En op dit moment wordt er helemaal geen rechtercover aangeboden. Maar stel dat alle sterren goed staan en er wordt een rode linker en een rode rechter cover aangeboden, dan ben je ook minimaal totaal 300 euro kwijt. Ik zou die covers van Marktplaats halen en ze laten spuiten. Die dingen worden heel schaars en zijn dus duur. Je moet de kansen pakken wanneer ze zich voordoen.
Laatst gewijzigd door F-six op za 10 feb 2018, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie