F6C Tourer 2001 te koop -- VERKOCHT!!!

Moderator: Beer

Plaats reactie
Han W.

F6C Tourer 2001 te koop -- VERKOCHT!!!

Bericht: # 4510Bericht Han W. »

Beste mensen,
Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt. Ik biedt mijn F6C Tourer uit 2001 te koop aan.
De reden dat ik ‘m weg doe, is omdat de zithouding mijn rug te zwaar belast. Ik vindt het een prachtige motor en op strak asfalt heerlijk om te rijden, maar met al die verkeersdrempels
en onverwachte kuilen / bobbels heeft mijn rug het te zwaar te verduren…..jammer, maar ’t is niet anders.

Het betreft dus een F6C Tourer uit 2001 en er is flink in geïnvesteerd.
• “Slash cut” sport uitlaten met een “stevig” zwaar geluid;
• Andere sproeiers zodat de motor optimaal loopt met deze uitlaten;
• Veel extra chroom onderdelen;
• Led achterlicht;
• Nog maar net groot onderhoud gehad (was iets meer dan € 1000,- ; rekening ter inzage):
o Nieuwe distributie riemen
o Nieuwe schijfremmen voor met remblokken
o Kleppen gesteld
o Alle vloeistoffen ververst

De motor heeft nu iets meer da 39.000km op de teller staan en loopt erg goed. Er zit nog ruim profiel op de banden.
Vraagprijs is € 8.800,- . Gezien de leeftijd, de extra’s, de kilometerstand, de staat van de motor en het feit dat ie net groot onderhoud heeft gehad en helemaal is nagekeken lijkt mij dit een redelijke prijs.

Geïnteresseerd? Stuur me dan even een persoonlijk berichtje.

Gr. Han
Image00001.jpg
Image00002.jpg
Image00004.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Meks
Berichten: 173
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 22:18
Locatie: Geldrop
Contacteer:

Re: F6C Tourer 2001 te koop -- VERKOCHT!!!

Bericht: # 4517Bericht Meks »

Beste Han,

Wat jammer dat je afscheid hebt moeten nemen va je Valk.

Ik was best wel blij dat je na onze ontmoeting weer goede moed had. Natuurlijk blijf je gewoon motorrijden....toch?
Natuurlijk ben je met je andere motor(en) altijd welkom als we een rondrit hebben.

See you on the road! Ride Safe.
Life is a highway, Get on it and ride.
It's not the destination but the travel that matters

- Daniel Meyer
Han W.

Re: F6C Tourer 2001 te koop -- VERKOCHT!!!

Bericht: # 4519Bericht Han W. »

Ha die Meks!

Leuk dat je nog even reageert....;-)
Uiteraard blijf ik motorrijden....zit nou eenmaal in m'n bloed!
Ik ben 3 weken met mijn vrouw hedwig op motorvakantie naar Portugal geweest - op m'n Honda Crosstourer - en nergens last van gehad. Eenmaal terug stond de F6C op de garagedeur te bonzen dat ie er ook nog een keertje uit moest.
Na een dagje rijden had ik meteen weer last van mijn rug en toen heb ik de knoop maar doorgehakt.

Ik heb de motor ingeruild tegen een 2016 Bonneville T120 (zie foto!). Heb ik altijd een schitterende motor gevonden (voor erbij) en kreeg een net bedrag terug voor de F6C. Zaterdag vindt de inruil plaats.

Afijn....ik heb (op m'n zere rug na) wel enorm genoten van de F6C. Blij dat ik hem even (2 jaar) heb kunnen rijden!

Groetjes!!
Han
bonnville-01.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie