Joop Angelier

Moderator: Beer

Linsmins

Joop Angelier

Bericht: # 4571Bericht Linsmins »

Joop is ruim twee jaar geleden geopereerd aan darmkanker.
Aanvankelijk zag alles er positief uit

In juni 2015 schreef hij mij het volgende.
Ik heb de uitslag van de laatste CT-scan gehad, en het zag er allemaal goed uit.
Voorlopig geen problemen.
Over een half jaar weer een scan.

Ik had grote bewondering en respect voor hem voor de positieve manier waarop hij alles onderging.
Nog even en hij zou weer een ritje kunnen organiseren of mee kunnen rijden met tochten.
We hebben plannen gemaakt en hij zou misschien weer mee kunnen doen in Renswoude en in Houffalize.

Er was evenwel een tijdelijke stoma aangebracht, die erg veel ongemak, ontstekingen en pijn veroorzaakte.
Hij at weinig en was enorm afgevallen. Hij vroeg mij om zijn rubriek op het forum tijdelijk te verwijderen.
Zijn toestand liet het niet meer toe om zich met zijn instrumenten en motorzaken bezig te houden.

Afgelopen maart schreef hij
Deze week wordt ik opgenomen in het ziekenhuis om eindelijk het stoma te verwijderen.
Ik zal 5 dagen in het ziekenhuis moeten blijven.
Ik wou het je even laten weten.
Ik heb nog wel problemen met een darm vernauwing door de eerste operatie.
Hopelijk gaat alles goed en ben ik binnenkort weer inzetbaar.

We dachten allemaal dat het herstel eindelijk zou beginnen en Joop keek enorm uit naar weer een ritje op zijn Valkyrie.

In april van dit ging het weer fout (er was nooit verbetering opgetreden), hij schrijft
Ondertussen ben ik het stoma kwijt.
Helaas is dat ook geen feest.
Ik heb nu geen controle over mijn sluitspier en moet met luiers rondlopen.
Ook heb ik een darm vernauwing die ellende geeft.
Hopelijk komt het nog goed en kan ik weer motorrijden.
Het zal nog wel een paar maanden duren.
Alles goed met jullie?

En een paar dagen later
Heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn in Renswoude.
Ik was zo graag gegaan.
Veel geluk gewenst met je nieuwe woning, en sterkte met de familie.
Je VRCC geschiedenis gaat er vast erg goed uitzien.
Ik hoop ook dat we nog eens samen zullen rijden.

Het ziet er nu naar uit, dat dit niet meer zal gebeuren.
Het gaat slecht met hem.
Hij drinkt al tijdenlang alleen nog maar energy drinks, verder kan hij niets verdragen.
Hij beantwoordt geen mails meer en heeft alle hoop op herstel opgegeven.
Hij heeft ook geen zin meer om telkens aan iedereen te moeten vertellen dat het slecht met hem gaat.

Ik wilde dit even kwijt.
F-six

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4573Bericht F-six »

Dat is beroerd nieuws Beer. Ik ken Joop niet persoonlijk, maar ik weet dat hij een actief lid was van de VRCC. Ik wens hem alle sterkte de komende tijd.
golowing

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4574Bericht golowing »

dit is inderdaad een zeer onprettig bericht, vind het verschrikkelijk voor joop
die enkele keer dat ik hem ontmoet heb kon ik het altijd goed met hem vinden, ik blijf hopen en zeer zeker duimen voor hem .
Hugobe

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4582Bericht Hugobe »

Ja Joop, dit wilden wij liever niet horen!
Ook op mijn motor (en die van mijn zoon) veel van de door Joop ontwikkelde, super goed werkende, apparatuur.
Ik heb heel goede herinneringen aan de verschillende keren dat ik Joop heb gesproken en/of gemaild!
Heel veel sterkte Joop.
Warme groet,

Hugo
Voodau

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4583Bericht Voodau »

Ook op mijn motor een aantal Angelier metertjes.Joop mocht je dit lezen heel veel sterkte toegewenst!!!
snowwhite

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4585Bericht snowwhite »

pfff daar word je stil van. Wij dachten ook dat het terug beter ging met hem. We geven de moed niet op en blijven duimen. Toi toi Joop en heel veel sterkte moest je dit lezen. Dikke knuf Josette en Dirk xxx
bikervivi

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4586Bericht bikervivi »

Ook mijn motor heeft joopgadgets, sterkte mateke
Ger Jansen

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4587Bericht Ger Jansen »

Ik kan niet anders dan me bij de vorige mailers aansluiten.
Ik hoop van harte dat Joop het niet op gaat geven, en dat wij hem weldra weer mogen begroeten op dit mooie forum.
Van hieruit sterkte Joop, wij zijn in gedachte bij je, en we wensen je met zijn alle toch van harte beterschap.

Ger
Ivo

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4591Bericht Ivo »

Gadver,

Heel erg spijtig dit te moeten lezen.
Heel veel sterkte Joop.
Doorrijder

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4592Bericht Doorrijder »

lees dit alles vanmorgen pas. Triest dat dit niet alleen in directe omgeving voorkomt, maar zelfs weer een keer onder onze motorrijders.
Maar ook voor iedereen die nog wel kan genieten, doe dat dus vooral en stel niets uit.

Henk
Plaats reactie