Joop Angelier

Moderator: Beer

snowwhite

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4897Bericht snowwhite »

Heel veel sterkte . Uit het oog is niet uit het hartxxxxx
Hugobe

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4898Bericht Hugobe »

Beste Joop,
Ik vroeg me al een tijdje af hoe het met je zou gaan..
Ik hoopte op "geen nieuws, goed nieuws", maar dit wilden we natuurlijk liever niet horen!
Hier worden wij verdrietig van.
Joop heel veel sterkte.
Dikke kus,
Hugo
roadmaster stef

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4900Bericht roadmaster stef »

Fingers crossed voor toch nog een goede afloop zodat je toch nog terug de Lady op kunt.

Grzzz Stef
Doorrijder

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4901Bericht Doorrijder »

Ook in Almere leven we mee, sterkte . . . .
Linsmins

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4949Bericht Linsmins »

Met Joop gaat het niet goed. Valkyrie rijden zit er nu en in de toekomst niet meer in.
Hij heeft van de artsen een prognose van een half jaar te horen gekregen.
Als we Joop nog een keer willen bezoeken, moeten we snel zijn.
Als er interesse is, laat het svp weten. Hetzij via dit forum of tel 06-57975901 of beer.vanhuet@gmail.com
Dan kan ik daar in januari een afspraak voor maken en kunnen we met zijn allen die kant uitgaan.
Meks

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4950Bericht Meks »

Ik ga mee!
Linsmins

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4955Bericht Linsmins »

Ik dacht er goed aan te doen door Joop op te zoeken met een paar Valkyrie vrienden.
Ik heb contact gehad met Paul Bloemen, een goede vriend van Joop.
Paul denkt niet dat Joop het aankan als er meer dan een persoon bij hem op visite komt.
Daarom gaat mijn voorstel om samen te gaan, helaas niet door.
Eric

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4957Bericht Eric »

Alle oprechte sterkte Joop.....
Linsmins

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4958Bericht Linsmins »

Ik ben vandaag bij Joop geweest.
We hebben herinneringen opgehaald over de Club. De Valkyrie was zijn passie.
Hij heeft hem verkocht aan een bevriende dealer in de Lutte, waar hij hem ook had gekocht.
Hij is te zwak en bezoek valt hem zwaar. Jullie krijgen daarom allemaal de hartelijke groeten.
Afbeelding
Linsmins

Re: Joop Angelier

Bericht: # 4986Bericht Linsmins »

Rest in Peace Joop Angelier

Joop werkte bij een ingenieursbureau en had een passie voor zijn Valkyrie. Hij was een actieve- en sociale Valkyrie Rider en Clublid.
Hij combineerde zijn werk met zijn hobby en ontwikkelde veel bruikbare precisie instrumenten voor de motor.
Maar Joop was bovenal een vriend waarvan je altijd op aan kon.
Hij had maar een half woord nodig en Joop was present bij projecten, meetings of tochten.
Joop is van ons heengegaan op 26 januari 2018 na een langdurige strijd tegen darmkanker. Zijn overlijden is een groot verlies voor ons allen vooral voor zijn ouders en familie.
We wensen hun veel sterkte in deze moeilijke tijd. Joop, we zullen altijd aan je blijven denken.

Joop was an electronics engeneer and a passionate, active- and social Valkyrie Rider and Club member.
He combined his skills and hobby and developped many useful Valkyrie precision instruments.
But most of all, he was a friend you could always rely on. A hint was enough to have him aboard on any project, event or ride out.
He passed away on 26 January 2018 after a battle with cancer on 26 January 2018. His death is a great loss for all of us. Our thought and condolences to his family and friends. Joop we will always remember you.
Plaats reactie