Motorhoes testen en daarna houden

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Motorhoes testen en daarna houden

Bericht: # 4615Bericht Linsmins »

Ik ontving onderstaand bericht.
Als er iemand geïnteresseerd is, neem zelf contact op en reageer dan even op het forum. Dat voorkomt dubbele aanvragen.

Mijn naam is Hans Keeren en ik ben werkzaam bij DS COVERS. DS COVERS is een bedrijf dat motorhoezen ontwerpt en ontwikkelt ter bescherming van motoren. Op al onze hoezen geven wij een ‘niet goed geld terug’ garantie.
Deze week kwam ik op uw motorclub-website en vroeg mij af of u geïnteresseerd bent om 1 van onze motorhoezen te testen en hem daarna te mogen houden. De reden dat wij dit doen is omdat uw eventuele vertrouwen in onze hoezen positief werkt bij uw lezers.
Het proces werkt als volgt: wij sturen u een gratis motorhoes. U test en schrijft hier een stuk over van ongeveer 300 woorden (Beer: een half A4-tje/ongeveer 12 zinnen) ) met een verwijzing naar DS COVERS, en mag de motorhoes daarna houden. De hoes ziet eruit als in onderstaande video.
https://www.youtube.com/watch?v=MOnq4EshS6U

Onderwerpen waarover u kunt schrijven zijn: de kwaliteit van de stof, de bescherming die het biedt, de kwaliteit van de verpakking, het gemak van de hoes of een ander onderwerp naar uw keuze.
Mocht u geïnteresseerd zijn dan kunt u deze mail beantwoorden of u kunt mij bellen op 06 – 14 37 02 77. We nemen dan nog even de voorwaarden door en gaan daarna met u aan de slag.

Met vriendelijke groeten,

Hans Keeren
06 -14370277
hans@dscovers.com
John Wester

Re: Motorhoes testen en daarna houden

Bericht: # 4619Bericht John Wester »

Hallo Beer, als er nog geen andere gegadigden zijn zou ik graag "proefpersoon"willen zijn om de hoes te testen. Ik was toch al op zoek naar een goede hoes voor de Flat-6. Ik zal het bedrijf alvast mailen om aan te geven dat ik liefhebber ben als je het goed vindt.

grtzz John
Plaats reactie