Amerikaanse VRCC board verlaten

Moderator: Beer

Plaats reactie
F-six

Amerikaanse VRCC board verlaten

Bericht: # 4626Bericht F-six »

Vanavond heb ik de moderator van het Amerikaanse VRCC board gevraagd om mijn naam van de ledenlijst te schrappen. Een groot deel van de actieve forumleden op het Amerikaanse forum zijn ronduit racisten en laten dat in politieke discussies merken ook. Bij zo'n club wil ik niet horen.
:evil:
Linsmins

Re: Amerikaanse VRCC board verlaten

Bericht: # 4627Bericht Linsmins »

Ik respecteer je beslissing.
Ik heb tijdens militaire uitzendigen kunnen zien waartoe haat, etniciteit, religie en racisme kunnen leiden.
Laten we het daarom hier vooral gezellig houden :D
F-six

Re: Amerikaanse VRCC board verlaten

Bericht: # 4628Bericht F-six »

Beer schreef:Ik respecteer je beslissing.
Ik heb tijdens militaire uitzendigen kunnen zien waartoe haat, etniciteit, religie en racisme kunnen leiden.
Laten we het daarom hier vooral gezellig houden :D
Absoluut. :D
Maar ik wilde mijn actie aan de overkant van de oceaan toch niet onvermeld laten. En ik vind het spijtig. Vorig jaar ben ik wat actiever geworden op het Amerikaanse board. Vond het leuk om eens wat andere meningen te horen. Maar raakte al snel verzeild in hele vervelende politieke discussies, dus de lol was er al snel af. Ik keek eigenlijk alleen nog op dat forum uit een soort van sociologische nieuwsgierigheid, maar het werd me te gek nadat ik reacties had gelezen op de gebeurtenissen in Charlotteville. Dus besloot ik om er maar echt de stekker uit te trekken.
Plaats reactie