Een nieuwe hoes voor mijn glimmende FLat-6

Moderator: Beer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
John Wester
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 01 mei 2015, 10:46
Locatie: Den Helder

Een nieuwe hoes voor mijn glimmende FLat-6

Bericht: # 4637Bericht John Wester »

Een paar weken geleden las ik op onze site dat er een tester gezocht om een nieuwe motorhoes uit te testen. Diegene die de hoes zou testen zou hem ook mogen houden. Klinkt goed maar meestal reageer ik niet op dit soort oproepen want deze kansen gaan meestal aan mijn neus voorbij. Aangezien ik toch op zoek was naar een goede beschermhoes voor mijn glimmende Flat-6 heb ik me toch aangemeld als liefhebber voor deze test en wat bleek….bingo….ik was de gelukkige. Mijn gegevens door gegeven aan Dhr. Hans Keeren van DS Covers en binnen twee dagen had ik de hoes in huis.

Prachtig ingepakt en vol goede moed de hoes over mijn motor getrokken. Mooi ding maar helaas, 1 maatje te klein. We hebben dan ook wel met een Flat-6 te maken en niet met een kleine buikschuiver. Geen probleem, hoes terug gestuurd en binnen een paar dagen een maatje XXL in huis. Nogmaals de motor toegedekt met de nieuwe hoes en jawel hoor, past als een handschoen. Prima pasvorm. Prachtige kwaliteit en ademende stof met hier en daar nog eens extra voorzien van ventilatie-openingen. Er zit zelfs een band aan de onderkant van de hoes om onder de motor door te halen en vast te zetten.

Uiteraard is mijn Flat-6 geen buitenstaander maar voor de langere periodes binnen in mijn garage is deze hoes ook ideaal tegen stof en condens. Wat deze hoes kost bij DS covers zou ik echt niet weten maar een bezoek aan hun mooie site DSCOVERS zeker een aanrader om daar achter te komen.
Bij deze wil ik Beer bedanken voor de tip voor het uitproberen van deze mooie hoes en uiteraard DS Covers voor het leveren er van
Plaats reactie