Kerstwens

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Kerstwens

Bericht: # 4923Bericht Linsmins »

Ik wil alle leden van VRCC Lowlands graag prettige kerstdagen, een feestelijke oudejaarsavond en voor 2018 een goed- en veilig motorjaar toewensen.
Op de eerste plaats wil ik stilstaan bij het overlijden dit jaar van enkele Valkyrie Riders , Mick Ions uit de UK, Franz Kellerer uit Duitsland, Cezary uit Polen en Urs uit Zwitserland. Dat zij rusten in vrede.
Verder hebben we het afgelopen jaar Joop nog steeds moeten missen vanwege een darmoperatie die maar niet wil genezen. Ik wens je een spoedig herstel, Joop.
Er zijn inmiddels 201 leden die zich hebben aangemeld op het forum. Dit jaar alleen al een toename van 35 leden. Het gaat dus bijzonder goed met het Valkyrie bestand. Voor zover ik deze leden nog niet persoonlijk heb ontmoet, wil ik ze nogmaals welkom heten en hoop ze binnenkort te kunnen ontmoeten op een Valkyrie tocht of beter, tijdens de Spring Meeting op 4,5 en 6 mei 2018 in Landgraaf.
Er zijn het afgelopen jaar een paar leuke ritten geweest. In maart de Maasdijk rit slingerend over de weerszijden van de dijk. Gevolgd door de Paasparty bij Bikers Best en de gezellige Midzomer Meeting in Friesland. Cella en Ivo hadden bovendien ook nog een visje happen in Lauwersoog op stapel staan. Super geregeld allemaal; you're simply the best. Tenslotte hebben we kennis kunnen maken met Ollie en Wen tijdens een bijzonder leuke tocht in de omgeving van Antwerpen. Voor al deze bijdragen is de club jullie zeer erkentelijk.
Op internationaal gebied hebben we in 2017 een mooi internationaal Valkyrie Treffen gehad in Suhl, Duitsland met een record opkomst van meer dan 400 deelnemers. En hebben we kunnen genieten van het relaas van Ivo naar het 10 jaar Polen Treffen. En tenslotte natuurlijk de MOF in Llandrindod, Wales.
Het belangrijkste doel van iedere MC is natuurlijk rijden. Daarom hoop ik dat er in 2018 ook veel animo is om ritjes te organiseren en te bezoeken. Zonder de spontane bijdrage van jullie allemaal kan de club immers niet bestaan. En zeg nou eerlijk, deze prachtige machine verdient het toch om op de weg te zijn en een eigen club en website te hebben en het is altijd leuk om samen met iemand door zijn eigen omgeving te rijden.
Er staat in 2018 een voorjaarstocht van Ludo op stapel en Meks met zijn crew heeft voor ons een super weekend geregeld in Landgraaf. Omdat je dit weekend niet wilt missen heeft iedereen een persoonlijke mail ontvangen. Dan is er het grote Inzane Valkyrie Treffen in Oostenrijk en daarna heb ik nog een hele mooie 200 km tocht vanaf Grathem bij Roermond in petto. En natuurlijk zullen de Belgen niet achterblijven.
Door een update drift van mij is er iets misgegaan met het forum waardoor deze nu tijdelijk een ander uiterlijk heeft gekregen. Binnenkort zal ik bovenaan weer een passende banner plaatsen. Ik ga het forum ledenbestand ook opschonen. Iedereen die een jaar lang de website niet heeft bezocht, wordt uit het bestand verwijderd.
Tenslotte zijn we bezig geweest met de belasting afdoening van Houffalize in 2016 en gaan we volgend jaar een Algemene Ledenvergadering organiseren. We zijn immers een Vereniging zonder Winst. Je krijgt tzt een convocatie per email toegestuurd.
Ik wil Cynthia, onze webmaster hartelijk danken voor het beheer van onze website. En natuurlijk onze moderators, Ivo en Anthony, voor hun werk aan de website. En tenslotte onze sponsors, Bikers Best http://www.valkyrieshop.nl/en Valkyrie Parts http://www.valkyrieparts.de/ voor de kosten van de website.
Rest mij nog te vermelden dat ik hoop op een grote opkomst van de F6C/Valkyrie/Rune bij de club bijeenkomsten en -tochten in 2018. Er zijn in NL/B nog altijd Valkyries die hun weg naar de VRCC nog niet hebben gevonden en we moeten het hebben van mond-op-mond reclame. Zeg het dus voort en laten we er met zijn allen in 2018 een goed- en veilig Valkyrie jaar van maken :D

Beer # 7609
Plaats reactie