Ventilatierooster

Moderator: Beer

Plaats reactie
victorvalk

Ventilatierooster

Bericht: # 6455Bericht victorvalk »

Ik blijf problemen houden met turbulentie rond mijn hoofd. Probeer dan wel eens met ineenduiken of juist uitsttrekken of het minder wordt maar merk weinig verschil. Durf mijn scherm niet in te korten want dat kun je niet terugdraaien. Nu dacht ik dat een ventilatierooster misschien een oplossing is. Heeft iemand daar ervaring mee en weet iemand waar die te verkrijgen zijn?
F-six

Re: Ventilatierooster

Bericht: # 6457Bericht F-six »

Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel waar je ze kunt kopen:

https://www.clearviewshields.com/motorc ... r-shields/ voor de Standaard of Tourer.

https://www.clearviewshields.com/motor ... e-shields/ voor de Interstate.
Ivo

Re: Ventilatierooster

Bericht: # 6458Bericht Ivo »

Da rooster doet weinig, hij zit er bij mij op. Bij extreme hitte merk je er weinig van, nog voegt het iets toe aan, of doet het iets af aan de turbulentie.
chris

Re: Ventilatierooster

Bericht: # 6656Bericht chris »

ik had het selfde probleem heb daarom ik het scherm verlaagd tot een hoogte onder mijn helm zodat de rijwind volledig op mijn helm komt en dat scheelde een stuk minder wind lawaai .Groet; Chris
koningen@telfort.nl

Re: Ventilatierooster

Bericht: # 6802Bericht koningen@telfort.nl »

Ik zie dat het een topic uit 2020 is maar ik heb zelf erg goede ervaringen met mijn vorige motor met een opzetruitje die je kan verstellen. Voor een interstate kan je denken aan een van bikers best voor een goldwing. Ik heb daar zelf nog geen ervaring mee
Linsmins

Re: Ventilatierooster

Bericht: # 6804Bericht Linsmins »

Het windscherm moet zo lang zijn, dat je er net overheen kunt kijken.
Dus met je ogen boven het scherm :D
Als het goed is, stroomt (door de vorm van het scherm) vrijwel alle wind dan net over je helm.
Wanneer het regent, kijk je over het scherm en hebt dus geen last van slecht zicht.