Even voorstellen

Moderator: Beer

Gebruikersavatar
F-six
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 22:14

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5361Bericht F-six »

Welkom! Wij zijn hier niet zo eenkennig dat we zenuwachtig worden bij het horen van de naam van een ander model Honda, als je maar plezier hebt.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het proefrijden afloopt. Beide motoren zijn heel anders dan zo'n sportmotor, ze gaan wat minder vlot door de bochten zal ik maar zeggen. Maar als je ze rijdt waarvoor ze bedoeld zijn, lekker toeren, dan is het genieten. En laat je niet misleiden, op beide motoren kun je behoorlijk wat kilometers op een dag rijden. Ik ben wel in één dag uit Bordeaux terug gekomen. Raad ik niet aan om dat iedere dag te doen, maar het kan wel!

Ik heb een Valkyrie omdat ik ze veel mooier vind dan een Goldwing. Ik hou ervan om het blok te zien, niet een plastic beplating. En drie carburateurs aan iedere kant is voor mij de wow-factor! Om je in de stemming te brengen: https://m.youtube.com/watch?v=qd983V9P6Cc
:D
Gebruikersavatar
F-six
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 22:14

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5364Bericht F-six »

Actieradius van een Valkyrie Standaard of Tourer is met de 20 liter tank ongeveer 230/240 km en dan gaat ie op reserve. Ik heb een paar keer met dichtgeknepen billen iets over de 300 km gehaald, maar toen ging er ook wel bijna 20 liter in.
De actieradius van een Valkyrie Interstate is met de 26 liter tank ongeveer 300 km voordat ie op reserve gaat.

Een goed afgestelde Valkyrie haalt bij rustig toeren wel 1 op 15. Ga je aan het gas draaien, meer dan 4000 toeren (sneller dan 140km/hr), dan gaat het gebruik fluks omhoog. If you gonna play the lady, you have to pay the lady!
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5404Bericht Linsmins »

Hoi Flevo Ruud,

Er is iets fout gegaan bij de registratie want je komt niet in de database voor.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om alsnog- of opnieuw te registreren :D
Chapter Rep
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5413Bericht Linsmins »

Proficiat, je zult er geen spijt van krijgen :D
Chapter Rep
Gebruikersavatar
F-six
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 22:14

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5419Bericht F-six »

Gefeliciteerd met je aanschaf, ik wens je veel veilige kilometers toe.

Wat voor een model heb je gekocht? Kleur?

:)
Gebruikersavatar
Doorrijder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 13:31
Locatie: Almere

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5420Bericht Doorrijder »

of een foto?

NB als Flevo zegt wat het lijkt dan is er weer een Polderrijder bij. Ik zit in Almere, overigens ook niet de enige F6C/Valk-rijder hier.
Veel plezier en km'

Henk
FlevoRuud

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5424Bericht FlevoRuud »

Doorrijder schreef: vr 24 aug 2018, 18:02 of een foto?

NB als Flevo zegt wat het lijkt dan is er weer een Polderrijder bij. Ik zit in Almere, overigens ook niet de enige F6C/Valk-rijder hier.
Veel plezier en km'

Henk
Ik zit in Zeewolde.
Bijgaand een foto op de brug, hij moet nog gepoetst, gepolijst en schoongemaakt worden. Ik hoop hem eind deze week op te kunnen halen.
Valkyrie-02 mini.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Doorrijder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 13:31
Locatie: Almere

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5428Bericht Doorrijder »

ziet er nu al schoon uit. Bijna jaloers op de velg van het achterwiel die in beeld is . . . .
FlevoRuud

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5433Bericht FlevoRuud »

Doorrijder schreef: ma 27 aug 2018, 17:22 ziet er nu al schoon uit. Bijna jaloers op de velg van het achterwiel die in beeld is . . . .
Het voorwiel vordert ook al....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
F-six
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 22:14

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5437Bericht F-six »

Ha, Leatherlyke koffers! Die heb ik ook gehad op mijn vorige motor, die zie je niet veel in Nederland. Prima vakantiekoffers.
En mooie motor ook, wil je mijn velgen ook even doen? :D :D :D
Plaats reactie