Even voorstellen

Moderator: Beer

Plaats reactie
Weasel

Even voorstellen

Bericht: # 4353Bericht Weasel »

Hallo, ik stel me graag even voor. Afgelopen weekend een zwarte Valkyrie gekocht (1997) en ga hem dit weekend hopelijk ophalen. Al sinds 1983 druk met motoren en altijd gek op Honda geweest. Op 14 jarige leeftijd op mijn kamertje jaren lang naar de poster van de Goldwing GL1000 (Die rooie!) gekeken en gedacht dat moet eens gebeuren. Na vele malen vreemdgaan met verschillende merken in 2008 eindelijk een GL1000 uit 1977 gekocht en super verliefd. Na een domme beslissing de Goldwing vorig jaar verkocht en naar BMW gegaan. Not Happy, dus de BMW vorige week ingeruild voor de Valkyrie, wat al een jaar of tien een droom was. Ik kijk er naar uit deze supercruiser te beleven en van te genieten. Ik ben 52, militair en getrouwd met 2 kids. Woon in Rijen (bij de vliegbasis). Ik kijk er naar uit om mijn ervaringen te delen en te leren van jullie ervaringen en wellicht enige van jullie binnenkort te mogen ontmoeten

Vriendelijke groet, Fred
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4354Bericht Linsmins »

Hoi Weasel,

Dank voor je aanmelding en introductie en natuurlijk van harte welkom bij de club.
En gefeliciteerd met je mooie Valkyrie. Je zult er beslist geen spijt van hebben :D
En een zwart exemplaar uit 1997 nog wel. Een van de allereersten. Er gaat een verhaal over deze eerste motoren.
Honda wilde destijds zeker stellen dat hun nieuwe powercruiser veel indruk zou maken, met name op de pers die proefritten zou gaan maken.
De fabriek heeft deze modellen toen extra vermogen meegegeven. Misschien door een bepaalde modificatie aan de carburateurs of ergens anders, daar is niet achter te komen. Naderhand is deze modificatie weer uit de productie verdwenen en ook alle onderdelen zijn hetzelfde.
Leuk dat je in Rijen woont. Ik heb vroeger op de vliegbasis in opleiding gezeten en naderhand op het toenmalige 316 SQ een tijd lang NF-5 gevlogen. Mooie omgeving en leuk om met de motor te rijden.
We zijn altijd op zoek naar actieve Riders die zo nu en dan wat op het forum zetten en/of bij hun in de omgeving een ritje organiseren.
De club (wereldwijd) is heel actief. Er is daarom erg veel bekend en gedocumenteerd over de Valkyrie. Als je dus iets wilt weten, schroom niet om een berichtje te plaatsen.
Ik wens je enorm veel plezier en veilige kilometers op je Valkyrie en hopelijk zien we elkaar binnenkort.
Ger Jansen

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4355Bericht Ger Jansen »

Hallo Fred

Van harte welkom op ons mooie forum.
Wij wensen jou nog veel rijgenot toe, op je mooie Valk.

Greetz: Ger
Meks

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4360Bericht Meks »

Hoi Fred,

Gefeliciteerd met je aanschaf!

ik heb de mijne vorig jaar juni gekocht en alleen maar spijt ervan gehad.....Spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.

Natuurlijk wens ik jou veel veilige kilometers toe. De eerste kun je 19 februari al binnenhalen bij de Snertrit.
Wie weet zien we je daar!
Groeten

Wouter uit Geldrop
sjaak

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4364Bericht sjaak »

Hoi fred
Welkom ook vanuit het mooie west Friesland.ik heb zelf een gl 1000 k1. Uit 1976 candy blue.en een Valkyrie uit. 1998. Perfect e combinate...gr Sjaak
Plaats reactie