nieuwkomer op het Forum

Moderator: Beer

Plaats reactie
Meks

Re: nieuwkomer op het Forum

Bericht: # 5557Bericht Meks »

$_851.JPG
Namens Rya Valk en mij van harte Welkom op het VRCC forum. Leuker als praten over je valkyrie is samen met gelijkgestemden bij elkaar te komen om van de motor en de andere zaken die het leven de moeite waard maken te genieten. Ik ontmoet je graag tijdens een van onze activiteiten en we gaan graag een keer met jou meerijden op een uitgestippelde route!

Dikke groeten,

Wouter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
DonvanVliet

Re: nieuwkomer op het Forum

Bericht: # 5582Bericht DonvanVliet »

Welkom Sander
Linsmins

Re: nieuwkomer op het Forum

Bericht: # 5583Bericht Linsmins »

Hallo Sander,

Van harte welkom op het Forum.
Ga gerust je gang met uitzoeken; links boven in de zwarte balk staat een vraagteken met V&A (vraag en antwoord).
Daar staat vrijwel alles in :D

Niemand verwacht overigens dat je verstand van computers moet hebben. Daar zijn de icoontjes voor. Als je je muis erop zet, krijg je te zien wat er gebeurt.

Als je het forum opent en helemaal onderaan aan de linkerkant kijkt, onder forumoverzicht, zie je Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited staan.
BB staat voor bulletin board en php is een computertaal.
Probeer maar eens te googelen op phpBB dan kom je allerhande vragen en antwoorden tegen.

Ik zal voor de duidelijkheid vertellen hoe je foto's moet plaatsen, zoals ik het aan mijn grootmoeder zou vertellen :D Dat is vaak het duidelijkst.
Foto's plaatsen is eigenlijk heel gemakkelijk maar ze moeten wel eerst ergens 'online' staan.
En daar moet je een account voor aanmaken.
Je kunt bv bij Flickr een gratis account van 1000 foto's krijgen
Je kunt ook Fotostash gebruiken (zie deze link http://www.valkyrieriders.com/PhotoStash/stash.htm als je daar niet uitkomt.
Als je foto's op je tablet of mobieltje hebt, staan deze meestal ook in de cloud. En dan kun je dat adres gebruiken.
Als je vervolgens een foto hier wilt plaatsen, klik je boven het schrijfvenster op 'afbeelding invoegen' (icoon met een berg en een zonnetje).
Je krijgt dan in het schrijfvenster {img} {/img} te zien. Bij {img} weet het programma dat het een foto moet plaatsen. Bij {/img} zal het stoppen met plaatsen van foto's.
Als je het adres van je foto dus hiertussen zet, zal deze als foto op het Forum verschijnen

Noot:
1. Het icoontje is alleen maar een sneltoets. Als je met de hand {img}{/img} intikt, gebeurt er hetzelfde.
2. Ik gebruik nu { (geribbeld) maar daar bedoel ik mee [ (recht). Alleen kan ik dat hier niet gebruiken want dan reageert de computer. :D

Voorbeeld.
Je hebt een foto en het webadres is https://farm6.staticflickr.com/5715/228 ... 22_o_d.jpg
Je kopieert dit adres en drukt dan op het afbeeldings icoontje boven het venster
Afbeelding
Zodra je dit hebt gedaan verschijnt er {img}{/img} op je scherm. Dat staat voor image.
Je cursor staat als het goed is tussen {img}{/img} in, anders zet je hem ertussen
Plak nu het adres van je foto ertussen (met je muis of gebruik control-V)
Er staat dan {img}https://farm6.staticflickr.com/5715/228 ... 22_o_d.jpg {/img} op je scherm
Als je nu op voorbeeld of verstuur drukt, zal er een foto verschijnen op het forum

Je zult in deze leesvensters geen afbeelding invoegen'- of andere icoontjes zien. Dat gebeurt pas als je een reactie of nieuw bericht gaat schrijven. Logisch.

Afbeelding
Hugobe

Re: nieuwkomer op het Forum

Bericht: # 5584Bericht Hugobe »

Hi Beer,
Jij had wel een super slimme Oma zeg!
Begrijp nu van wie jij het hebt.
Groet,
Hugo
Plaats reactie