Kerstwens

Moderator: Beer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Kerstwens

Bericht: # 6075Bericht Linsmins »

Ik wil alle leden van VRCC Lowlands graag prettige kerstdagen, een feestelijke oudejaarsavond en voor 2020 een goed- en veilig motorjaar toewensen.
De icoon van de Power Cruisers is na 20 jaar nog springlevend.
Op de eerste plaats wil ik stilstaan bij het overlijden van Daniele uit Italië en Hartmut (Bison) uit Duitsland. Dat zij rusten in vrede.
VRCC Lowlands heeft 208 leden die zich hebben aangemeld op het forum. En er komen nog regelmatig nieuwe leden bij. Voor zover ik deze nog niet persoonlijk heb ontmoet, nogmaals van harte welkom en ik hoop jullie binnenkort tegen te komen op een Valkyrie tocht. En vergeet vooral niet je Valkyrie op de kaart te zetten. Er zijn nog steeds Valkyrie Riders die hun weg naar de VRCC nog niet hebben gevonden en we moeten het van mond-op-mond reclame hebben. Zeg het dus voort.
Er zijn het afgelopen jaar een aantal leuke ritten geweest. In maart de kennismakingsrit van Sander en Marlies, die in de loop van het jaar nog meer activiteiten hebben ontplooid. Super gedaan, allebei. Op tweede Paasdag in april werd de party van Bikers Best goed bezocht en in juni was er een gezellige tocht door Brabant van Gerard en Jenneke met 23 Valkyries en later die maand de geweldige Summer Meeting in Houffalize door Hugo en Stefan, waar maar liefst 39 Riders op afkwamen. Echt een topper. In juli was er een kleine groep aanwezig bij de Peeltocht van MC Grathem en in augustus de traditionele tocht met gezellige BBQ in Friesland door Ivo en Cella. Twee echte parels uit de Waddenzee. In oktober had Sander weer een leuk tochtje georganiseerd naar het museum ‘Terug in de Tijd’ en het seizoen werd afgesloten met een ritje van Meks langs de Nederlands-Belgische grens. Voor al deze initiatieven is de club jullie zeer erkentelijk.
Op internationaal gebied hebben we in 2019 een mooi Valkyrie Treffen gehad in Cervia aan de Adriatische kust en met onze Engelse vrienden in Normandië. Dit gezellig uitstapje kreeg nog 5 dagen een voortreffelijk vervolg achter Ludo en Remy aan over de ‘Route de Liberation’. Prima georganiseerd allemaal en heel gezellig. We hebben heerlijk kunnen rijden en veel lol gehad.
Want daar draait het natuurlijk om. De Valkyrie hoort op de weg thuis en niet als ‘Garage Queen’. Daarom hoop ik dat 2020 weer net zo’n goed jaar wordt. De club moet het hebben van jullie spontane bijdragen. Wat dat aangaat, zijn we nog niet in Noord-Holland geweest. Dat is een hint :D En natuurlijk zullen de Belgen niet achterblijven.
Er staat in 2020 weer een Lowlands Meeting op stapel. De bijzonderheden worden binnenkort gepubliceerd. Hou de website en Facebook dus in de gaten want je wilt dit weekend niet missen.
Er is verder in 2020 een groot internationaal Valkyrie Treffen in Zwitserland bij het Meer van Genève en een seizoen afsluiter in Hongarije. Echte aanraders.
De (Engelstalige) historie van de VRCC is verplaatst naar de EU-website en op het Forum is nu ook een uur lang durende video over de geschiedenis van de club te bezichtigen.
Ik wil onze moderators, Ivo en Anthony, hartelijk danken voor hun werk aan de website. Grote klasse!
En natuurlijk ook onze sponsors, Bikers Best http://www.valkyrieshop.nl/, Valkyrie Parts http://www.valkyrieparts.de/ en Hans Huijbers https://www.hanshuijbersmotoren.nl/ voor de kosten van de website en hun bijdragen aan club activiteiten.
Rest mij nog te vermelden dat ik hoop op een grote opkomst van de F6C/Valkyrie/Rune bij de club bijeenkomsten en -tochten in 2020, laten we er met zijn allen in 2020 een goed- en veilig Valkyrie jaar van maken

Beer # 7609
Chapter Rep
Gebruikersavatar
F-six
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 22:14

Re: Kerstwens

Bericht: # 6076Bericht F-six »

Jij ook hele fijne feestdagen Beer en een gezond 2020!

Heb je ook de motor al versierd? :D :D

Cor
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
DonvanVliet
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 19 sep 2018, 21:03
Locatie: Brielle a/d Maas

Re: Kerstwens

Bericht: # 6077Bericht DonvanVliet »

Mooi gezegd Beer. Fijne feestdagen.
Gebruikersavatar
Agonist
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 24 jun 2013, 12:50
Locatie: Riel

Re: Kerstwens

Bericht: # 6078Bericht Agonist »

Beer,
Fijne feestdagen thuis.
De openingsrit .........😉

Grtjs Romy&Ludo
"Don't drive faster than your Guardian Angel can fly"
Sander
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 05 dec 2018, 12:51
Locatie: Meijel (Limburg)

Re: Kerstwens

Bericht: # 6079Bericht Sander »

Geweldige spreker is die man toch!!
Beer, jij ook bedankt voor je geweldige bijdrage van het afgelopen jaar.
Hele fijne feestdagen voor jou en je vrouw!
Groeten, Sander.🤗
snowwhite
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 13 feb 2013, 17:44

Re: Kerstwens

Bericht: # 6080Bericht snowwhite »

Goeie morgen,

inderdaad Beer ,jij kan het altijd zo mooi verwoorden. The right man on the right place :D .
Voor iedereen van ons ook een gezond en gelukkig 2020.
Let the beast come out!
Josette en Dirk xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sander
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 05 dec 2018, 12:51
Locatie: Meijel (Limburg)

Re: Kerstwens

Bericht: # 6099Bericht Sander »

Fijne Feestdagen en een voorspoedig, gezond 2020!
Sander en Marlies.
Plaats reactie